+40 374 885 693

Informare Corona Virus

In contextul răspândirii infecției cu Coronavirus COVID-19 la nivel national,
începând de azi 17.03.2020 departamentele

Relații cu clienții
Registratură
Casierie
Birou contracte

vor avea activitatea supendată.

Pe această perioadă pentru încheierea unui contract, vă rugăm să trimiteți pe adresa de email: contracte@rervest.ro actele necesare întocmirii contractului. Actele necesare pentru fiecare client în parte le găsiți pe site-ul nostru: https://rervest.ro/utile/acte-necesare/.
Orice modificare survenită la contractul existent le puteti trimite pe adresa de email: contracte@rervest.ro sau pe site-ul nostru in secțiunea Sesizări: https://rervest.ro/sesizari/.

Pentru alte tipuri de cereri în afară de cele precizate mai sus, vă rugăm să trimiteți solicitările dumneavoastră pe adresa de email: office@rervest.ro.

Pentru efectuarea plăților puteti apela la urmatoarele modalități:

1. Online cu cardul direct pe site-ul nostru secțiunea Contul Meu: https://rervest.ro/contulmeu/.
2. Prin sistemul de plată rapid : PayPoint, Un-Doi Centru de Pălți, Stația de plată SelfPay
3. Aplicația mobilă: Pago
4. Transfer bancar: în unul din conturile de mai jos, specificând codul de client, ce poate fi gasit pe factură

RO96 RNCB 0032 0464 7034 0001 BCR ORADEA
RO54 BRDE 050S V536 8695 0500 BRD ORADEA
RO19 BTRL 0050 1202 U057 50XX BANCA TRANSILVANIA
RO26 BACX 0000 0007 8350 6000 UNICREDIT ȚIRIAC BANK

5. Debit direct utilizând serviciile băncii: BCR și Banca Transilvania

Alte decizii, precum și alte date de interes vor fi aduse la cunoștința clienților în cel mai scurt timp.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

INAPOI LA STIRI