+40 374 885 693

Zona Alba

Anunț important al RER VEST-RETIM pentru cetățenii din SEBEȘ și CUGIR: Informații complete despre colectarea deșeurilor menajere – Alba24

Anunț important pentru locuitorii din SEBEȘ și CUGIR: Tot ceea ce trebuie să știți pentru a beneficia de continuitatea serviciului de colectare a deșeurilor menajere – ProAlba

Anunț important pentru locuitorii din SEBEȘ și CUGIR: Tot ceea ce trebuie să știți pentru a beneficia de continuitatea serviciului de colectare a deșeurilor menajere – abnews

29 octombrie  2021      –       Comunicat de presă                                                     

Noile GRAFICE DE COLECTARE A DEȘEURILOR pentru locuitorii din SEBEȘ, CUGIR ȘI LOCALITĂȚILE LIMITROFE

Odată cu intrarea efectivă în operare, noul dvs operator de salubrizare comunică graficele de colectare a deșeurilor.

Colectarea deșeurilor se va realiza separat, în funcție de tipul acestora, precum și de tipul de locuință.

Astfel, graficele de colectare sunt următoarele:

LA BLOCURI – se vor realiza 9 colectări/săptămână, astfel:

–           3 colectări deșeuri reziduale – containerul negru

–           3 colectări deșeuri reciclabile din plastic și metal – containerul galben

–           3 colectări deșeuri reciclabile din hârtie și carton – containerul albastru

În plus, o data la două săptâmâni se va goli containerul verde care conține ambalaje din sticlă.

LA CASE – vor fi colectate în zile diferite,  deșeuri de natură diferită. Vor exista următoarele colectări din poartă în poartă:

  • 1 colectare/săptamână – deșeuri reziduale – pubela neagră
  • 1 colectare la două săptâmâni – deșeuri reciclabile – sacul galben

În plus, o data la două săptâmâni se va goli containerul verde care conține ambalaje din sticlă.

Locuitorii de la case din Sebeș, Cugir, Lancrăm, Rahău, Petrești, Vinerea sunt rugați să consulte programele atașate în funcție de strada pe care locuiesc și să scoată în fața porții recipientele corespunzătoare.

Aceste programe detaliate se regăsesc și pe www.retim.ro/Alba, de unde pot fi și descărcate.

Pentru informații suplimentare ne puteți scrie pe adresa de email contracte.alba@rervest.ro  sau ne puteți suna la numărul de Call Center +40374885694 ,  de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Începe activitatea de semnare a noilor contracte de salubrizare cu beneficiarii din zona Alba.

Comunicat adresat utilizatorilor serviciului de colectare și transport deșeuri din Zonele 1 si 2 Alba.

Urmare a licitației derulate de ADI Salubris Alba în zonele 1 si 2 a judetului Alba și în baza  contractului de concesiune nr. 61/18.04.2019, respectiv a contractului de concesiune nr. 223/27.12.2018 , în următoarea perioadă va intra în operare Asocierea RER Ecologic Service Oradea SA și RETIM Ecologic Service SA, care va prelua serviciul de colectare şi transport al deşeurilor municipale de la actualii prestatori.

Pentru intrarea în operare, este necesară semnarea contractelor individuale de salubritate, activitate care depinde de aprobarea tarifelor în AGA ADI Salubris Alba și semnarea actului adițional  la contractul de concesiune, procedură care este înca în desfășurare.

Perioada de mobilizare prevăzută în contractul de concesiune semnat cu ADI Salubris Alba este de patru luni de zile, având ca una din principalele activități încheierea contractelor cu toți utilizatorii serviciului de salubritate (persoane fizice, agenți economici, instituții publice, asociații de locatari).

Având în vedere nevoia tuturor părților implicate de a se intra cât mai repede în operare pe noul contract (ex: operatori actuali care au notificat deja autoritățile publice în vederea încetării prestării seriviciului), iar pe de altă parte având în vedere faptul că în multe UAT-uri tarifele de operare au fost deja aprobate, urmând ca acestea să fie aprobate în viitorul apropiat și în AGA ADI Salubris Alba, vom demara semnarea contractelor individuale cu utlizatorii serviciului .

În acest sens, a fost obținută aprobarea asupra unui model de contract în care este prevăzut faptul că acestea vor intra în vigoare doar în momentul în care tarifele vor fi aprobate de AGA ADI Salubris Alba (fiind totodată semnat și actul adițional la contractul de concesiune) și că utilizatorii vor fi informați de catre operator cu privire la această dată.

Câteva informații importante legate de semnarea contractelor individuale:

Contractele sunt standard, aprobate de autorități, și  se vor întocmi în format electronic, pe tabletă, urmând a fi transmise către utilizatori prin email și/sau în format fizic odată cu prima factură.

Echipele de contractare se vor afla pe teren și vor vizita:

–             gospodăriile individuale, asociațiile de locatari, sediile agenților economici și instituțiilor publice din Zonele 1 și 2 ale județului Alba  – în zona de urban

–           sediile agenților economici și instituțiilor publice din Zonele 1 și 2 ale județului Alba – în zona de rural

Documente necesare în vederea semnării contractului individual:

  • Pentru persoanele fizice și asociațiile de locatari: cartea de identitate a unui membru al gospodăriei. În cazul în care nu veți fi găsit la domiciliu, veți găsi în căsuța poștală o notificare scrisă privind procedura de urmat.
  • Pentru agenți economici: cartea de identitate a reprezentantului legal, CUI, certificat constatator.

Zona 1 a județului Alba include orașele  Alba Iulia, Aiud, Ocna Mureș, Teiuș, respectiv comunele  Ciugud, Berghin, Ohaba, Mihalț, Stremț, Galda de Jos, Cricău, Întregalde, Ighiu, Sântimbru, Râmeț, Rădești, Rimetea, Lopadea Nouă, Livezile, Mirăslău, Ponor, Hopârta, Fărău, Noșlac, Lunca Mureșului, Unirea. Zona 2 a județului cuprinde orașele Sebeș, Cugir, respectiv comunele  Daia,Cut, Spring, Doștat, Gârbova, Câlnic, Săsciori, Pianu, Săliștea, Blandiana, Vințu de Jos, Ceru-Băcăinți, Șibot, Șugag.